בדל אודותינו - Unite.AI
צור קשר

החזון שלנו

אודות

mm
מְעוּדכָּן on

Unite.ai הוא ארגון מבוזר לחלוטין עם א נבחרת שמציע כרגע חדשות, ראיונות וגישה לכלי הבינה המלאכותית הטובים ביותר - אבל זו רק ההתחלה של תוכנית אב רב-שכבתית.

המטרות שלנו הן ליידע את הציבור הרחב על התקדמות בתחום הבינה המלאכותית, לאחד את קהילת הבינה המלאכותית, לדחוף קדימה את הדמוקרטיזציה של הבינה המלאכותית, לעקוב אחר האמנה שלנו על AI אחראי, ולסייע בפיתוח של AGI מועיל (בינה כללית מלאכותית).

כלי הבינה המלאכותית שלנו

Images.ai - זהו כלי הבינה המלאכותית הראשון שלנו, הוא מציע את החידושים האחרונים בתחום הבינה המלאכותית הגנרטיבית על ידי ניצול קוד דיפוזיה יציב של קוד פתוח. בניגוד לאתרים מתחרים המציעים פתרונות דיפוזיה יציבים - האתר חינמי. אנו נשפר באופן חוזר ומתמשך את האלגוריתם שלנו ככל שהצוות שלנו יתרחב וימשיך להוסיף משאבים, ולמטב את למידת מכונה אלגוריתמים הממוקמים בשכבות על גבי תוכנה זו.

הכלי תוכנן בכוונה להיות פשוט, ללא פקודות מבלבלות - פשוט הזן מונח חיפוש ותיווצר יצירת אמנות מרהיבה.

למשתמשים המעוניינים, הוספנו גם פונקציונליות של meme למחולל התמונות. בקרוב תהיה אפשרות לגלריה מותאמת אישית שאפשר לשתף עם חברים ובני משפחה.

כמובן שזה יהיה רק ​​הכלי הראשון מבין הרבה כלי AI שאנו מתכננים להציע. השם Unite.ai נבחר כדי לאחד את קהילת הבינה המלאכותית, ולאחד את כל כלי הקוד הפתוח הטובים ביותר תחת קורת גג דיגיטלית אחת.

פרויקטים עתידיים שישוחררו כוללים:

Genius.ai – פלטפורמת צ'טבוט המשתמשת בתוכנת קוד פתוח ומתחברת לגרסה העדכנית ביותר של GPT 3.5 ואילך. על ידי שימוש בקוד קוד פתוח לצד ממשקי API של OpenAI, ניצור את עוזר הבינה המלאכותית המותאמת אישית הראשון, הניתן להתאמה אישית, מותאם אישית וזוכר.

זוכר את שמך, הסיפורים שאתה חולק, בעיות הבריאות שלך, התקוות שלך, החלומות שלך ועוד. האם אתה רוצה AI סמכותי או ידידותי ואישי? אתה יכול לבחור.

זה יהיה הבינה המלאכותית הייחודית שלך, ועל ידי שימוש בכלי זה ייווצר קשר סימביוטי, ואתה תהפוך לגרסה טובה יותר של עצמך.

Think.ai - זו תהיה פלטפורמה לחברות שמחפשות פתרונות AI. רוצה לבנות אפליקציה כדי למיין את הנתונים של החברה שלך? צריך להשתמש בזיהוי תבניות כדי לזהות כיצד לייעל יישומים עסקיים? לא יודעים מאיפה להתחיל? Think.ai יהיה הפתרון.

אנו יוצרים פתרונות בינה מלאכותית שיכולים להתאים - הכל תחת קהילה אחת.

כנסים

כרגע אנחנו מקבלים יותר מ-200 מבקרים ביום שמחפשים כנסים של בינה מלאכותית, בעוד שאנו מציעים רשימה חינמית של הכנסים המובילים בעולם, אנו גם חוקרים אפשרויות להשיק רשת משלנו של ועידות Unite.ai. המטרה תהיה רשת של כנסים בערים הבאות:

  • לונדון
  • ניו יורק
  • טורונטו
  • סן פרנסיסקו
  • אוסטין
  • לאס וגאס

אם יש לך ניסיון במעגל הכנס בבקשה תיצור איתנו קשר

שותף מייסד של unite.AI וחבר ב- המועצה הטכנולוגית של פורבס, אנטואן הוא א עתידן שהוא נלהב מהעתיד של AI ורובוטיקה.

הוא גם המייסד של Securities.io אתר משקיע, פלטפורמת הבינה המלאכותית הגנרטיבית images.ai, והאם הוא עובד כעת על ההשקה genius.ai פלטפורמה שתציע למשתמשים את היכולת להגדיר ולפרוס סוכנים אוטונומיים על ידי פיצול הנחיות למשימות משנה.