בדל 10 Best AI Tools for Social Media (November 2023) - Unite.AI
צור קשר

הכי טוב

10 כלי הבינה המלאכותית הטובים ביותר עבור מדיה חברתית (נובמבר 2023)

מְעוּדכָּן on

השימוש במדיה חברתית רק ממשיך לגדול, כלומר כך גם כמות הנתונים והתובנות החשובות הזמינות לחברות בכל הגדלים. אסטרטגיות מדיה חברתית הן קריטיות עבור כל עסק המבקש להבטיח מקום בעתיד מונע בינה מלאכותית. כל עסק שאין לו ללא ספק ייפול מאחור. 

עם עלייתה של טכנולוגיית הבינה המלאכותית (AI), המדיה החברתית מספקת לנו תובנות שאף אדם או קבוצת בני אדם לא יוכלו להשיג. ישנם כלי AI רבים בשוק המסייעים בניהול מדיה חברתית, יצירת תוכן, ניתוח, פרסומות ועוד ועוד. 

בינה מלאכותית יכולה להשתלט על רבות ממשימות המדיה החברתיות שגוזלות זמן ומונוטוניות, ולפנות לצוותים להתמקד במקומות אחרים. זמן זה יכול לשמש לאינטראקציה אורגנית עם לקוחות, לתכנן קמפיינים מולטימדיה או לעבוד על פרויקטים גדולים יותר. 

בואו נסתכל על 10 כלי הבינה המלאכותית הטובים ביותר עבור מדיה חברתית: 

1. הצלפה

Flick הוא כלי המאפשר לך ליצור תוכן מדיה חברתית מהר יותר ובקנה מידה. המשתמשים יכולים ליצור כתוביות אישיות מאוד ותוך מותג פי 10 מהר יותר מבעבר.

אל תתנו לטרחה של כתיבת כתוביות להפריע ליצירת התוכן שלכם. קבל כתוביות בעיצוב ייחודי, כאילו יש לך קופירייטר אישי לשירותך.

עוזר המדיה החברתית בינה מלאכותית של Flick הוא כלי שיווקי שעוזר לך להאיץ את סיעור המוחות, הכתיבה והתכנון של מדיה חברתית. במקום להקדיש שעות לרעיונות תוכן, ה-Assistant יכול לעזור לך ליצור רעיונות תוכן מקוריים ומרתקים על סמך הנושאים שתזין תוך שניות.

זה יעזור לך להפוך לכותב קופי מומחה בלי שנות הכשרה. יצירת כתוביות קטלניות יכולה להיות מאתגרת, אבל ה-Assistant עוזר לך לעשות יותר בפחות זמן, בתוך הקול הייחודי שלך.

הכלים עטופים ב-'Content Planner', מקום ייעודי לרעיונות שלך, בין אם הם מנוסחים במלואם או רק ככותרת עבודה. זה יכול לעזור לך לארגן את המחשבות שלך טוב יותר וליצור תוכן מגובש יותר.

חלק מהפונקציות הנוספות המוצעות כוללות:

תזמון - הזמן והשטח שלך יקרים. הפוך את התכנון, היצירה והפרסום של התוכן שלך לפחות מלחיץ, עם מתזמן אמין וקל לשימוש.

Hashtags - אין יותר ירי בחושך. התחל להגיע ליותר אנשים כשאתה מפרסם, והתאם את ההאשטאגים שלך כדי לשפר את הביצועים שלך.

אנליטיקה - קל לאבד את המעקב אחר מה שעובד ב-Social. קבל את הבהירות והביטחון הדרושים לך כדי לקבל את ההחלטות הנכונות.

קראו שלנו סקירת פליק או ביקור הצלפה.

2. סטודיו תוכן

Content Studio מציע כלי מדיה חברתית פשוט אך רב עוצמה עבור סוכנויות, מותגים, ו משווקים. צור באופן מיידי כיתובים באינסטגרם, צייץ רעיונות, ציטוטים מעוררי השראה, שכתוב תוכן, ולעולם לא ייגמרו רעיונות התוכן.

חסוך זמן והתגבר על חסימת הכותבים באמצעות כיתובים ותמונות שנוצרו על ידי AI עבור הפוסטים החברתיים שלך. השתמש בתבניות מוכנות מראש כדי ליצור תוכן איכותי עבור ציוצים, כיתובים באינסטגרם וכו'.

הגדל את הנראות של הפוסט שלך על ידי כך שה-AI יציע האשטאגים רלוונטיים ומטרתיים עבור התוכן שלך. חלק מהמשתמשים עשויים להעריך גם את תכונת האימוג'י, שבה הבינה המלאכותית יוצרת פוסטים מרגשים ויזואלית על ידי ניתוח הטון של הטקסט והוספת אימוג'ים מתאימים.

תכונה אחת שרוב המשתמשים ימצאו מועילה היא שאתה יכול ליצור באופן מיידי תמונות מדהימות עבור הפוסט החברתי שלך על ידי מתן תיאורים טקסטואליים לבוט AI.

קראו שלנו ביקורת סטודיו לתוכן או ביקור סטודיו תוכן.

AI כיתוב ותמונה מחולל עבור הפוסטים הטובים ביותר במדיה החברתית

3. לאחרונה

עבור אלה המחפשים ליישם AI באסטרטגיית המדיה החברתית שלהם, אחת האפשרויות המובילות היא לאחרונה. כלי AI זה מאפשר לך לזהות הקשר מאוסף גדול יותר של תוכן, אשר לאחר מכן ניתן להשתמש בו כדי ליצור פוסטים במדיה חברתית המקדמים אותו. 

לאחרונה מציע גם לוח מחוונים של כלי מדיה חברתית שניתן להשתמש בהם למשימות כמו תזמון וניהול פרויקטים במדיה חברתית. מלבד אלה, אתה יכול להשתמש ב-Lately כדי לנתח מדדים בדפים חברתיים, מה שעוזר לך לקבוע את זמני הפרסום הטובים ביותר כדי להשיג קהל רחב יותר ומעורב יותר. 

להלן כמה מהמאפיינים העיקריים של לאחרונה: 

  • לוח מחוונים של כלי מדיה חברתית בינה מלאכותית
  • צור ציוצים מרובים בו-זמנית הקשורים לכתובת אתר, מסמכים או מידע
  • תזמן פוסטים ברשתות חברתיות
  • נתח מדדים בין ערוצים 
תחילת העבודה עם לאחרונה

4. חברתיים

כלי בינה מלאכותית נוסף עבור מדיה חברתית הוא Socialbakers, שהיא פלטפורמת ניהול מדיה חברתית מונעת בינה מלאכותית, שמבצעת תובנות מתקדמות של קהל, משפיעה על גילוי שיווקי ולוח מחוונים מרשים ועדכון תוכן. עם עדכון התוכן המאוחד, אתה יכול לראות את כל הפוסטים בכל הפלטפורמות שלך. אתה יכול גם להציג לוח מחוונים ניתוח וכלי תזמון חכמים המציעים זמני פרסום אופטימליים. 

להלן כמה מהמאפיינים העיקריים של Socialbakers: 

  • כלי לוח המחוונים של משפיענים
  • תובנות קהל מתקדמות
  • תזמון חכם וזמני פרסום אופטימליים
  • ניהול רב ערוצי
כיצד להשתמש ב-Socialbakers להקשבה חברתית

5. תְקוּפַת הַשִׂיא

Heyday היא אפשרות טובה למי שמעוניין להשתמש בבינה מלאכותית כדי ליצור תוכן עבור הבוטים שלהם. כלי בינה מלאכותית לשיחות זה עבור מדיה חברתית מקיים אינטראקציה עם בני אדם בזמן אמת. זה מאפשר לסוכני שירות לקוחות לבצע את האינטראקציות בעלות הערך הגבוה ביותר תוך שיפור חווית המשתמש. מלבד מענה לשאילתות, Heyday משתמש גם עיבוד שפה טבעית (NLP) ויצירת שפה טבעית (NLG) כדי להתאים אישית המלצות למוצרים ולבצע מכירות. 

להלן כמה מהמאפיינים העיקריים של Heyday: 

  • יוצר תוכן עבור בוטים
  • מקיים אינטראקציה עם בני אדם בזמן אמת
  • מאפשר אינטראקציות בעלות ערך גבוה עבור סוכני שירות לקוחות
  • NLP ו-NLG 
Heyday של Hootsuite ב-90 שניות

6. זרם מילים

כלי נוסף של מדיה חברתית בינה מלאכותית הוא Wordstream, שהיא תוכנית מבוססת בינה מלאכותית שנועדה לשפר את ביצועי המודעות למידת מכונה (ML). Wordstream מעריך מודעות PPC ברחבי רשתות מדיה חברתית תוך שהיא מציעה המלצות מבוססות נתונים. הכלי שימושי לעסקים מכל הגדלים, כולל אלה העוסקים במכירות ושיווק מקוונים. 

עסקים יכולים להשתמש ב-Wordstream כדי לקבוע את האפקטיביות של מסעות פרסום PPC, כמו גם כדי להגדיל, להכשיר צוותים ולהניע צמיחה מקוונת. 

להלן כמה מהתכונות העיקריות של Wordstream: 

  • משפר את ביצועי המודעות עם ML
  • מעריך מודעות PPC בין הערוצים
  • מנתח את ההצלחה של קמפיינים PPC
  • עוזר לחברות להגדיל את גודלן
יועץ WordStream

7. קלף מוח

Cortex הוא כלי נהדר למדיה חברתית בינה מלאכותית עבור אלה המחפשים לשתף תוכן מותאם. הכלי ממליץ מתי ובאיזו תדירות לפרסם על סמך המדדים ההיסטוריים שלך, והוא גם מייצר ניתוחים מפורטים של מתחרים. 

בדומה לפלטפורמות אחרות, Cortex מציעה לוח מחוונים עם ממשק המדגיש פוסטים ולוח הזמנים החברתי שלך. לאחר יצירת פוסט, Cortex משתמש בנתוני פוסט היסטוריים כדי להציע מתי כדאי לפרסם. זה גם מזהה את הצבעים המרתקים ביותר לקהל שלך בעת העלאת תמונה אחת או יותר, ועוזר לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר. 

להלן כמה מהתכונות העיקריות של קורטקס: 

  • ממליצה מתי ובאיזו תדירות לפרסם
  • ניתוח מתחרים מפורט
  • לוח המחוונים של פוסטים ולוח זמנים חברתי
  • ניתוח צבעי תמונה

8. QuillBot

QuillBot היא אפשרות נוספת עבור אלה המחפשים ליישם מחדש תוכן קיים באסטרטגיות המדיה החברתית שלהם. כלי המדיה החברתית של AI זה מאפשר לך לסכם ולנסח תוכן קיים לגרסאות חדשות לגמרי, כלומר, זה יכול לעזור ליצור תוכן חדש עבור ניוזלטרים מקוונים ופלטפורמות מדיה חברתית. 

זה נחשב לאחד מכלי השכתוב הטובים ביותר בשוק, וניתן להשתמש בו בכל דפדפן אינטרנט או עורך טקסט כמו Microsoft Word ו-Google docs. בעת שכתוב תוכן, QuillBot מקפיד לזהות את המידע החשוב ביותר תוך שמירה על ההקשר של התוכן. 

להלן כמה מהתכונות העיקריות של QuillBot: 

  • ייעוד מחדש של תוכן קיים עבור מדיה חברתית
  • תואם על מספר דפדפני אינטרנט ועורכי טקסט
  • שומר על הקשר מקורי בעת כתיבה מחדש
  • שיפור אוצר המילים
בצע פרפראזה עם QuillBot והפוך את הכתיבה ללא כאב היום.

9. קישור זרימה

כלי ניהול מדיה חברתית מבוסס AI, Linkfluence מאפשר לך לנטר ולנתח את כל ערוצי המדיה החברתית שלך. זה גם מספק תובנות חברתיות חשובות שעוזרות לך להבין את הקהל שלך. Linkfluence משיגה את התובנות הללו על ידי מינוף הכמות העצומה של נתונים המיוצרים על ידי משתמשי מדיה חברתית מדי יום. 

כלי המדיה החברתית בינה מלאכותית מודד גם את התפתחות זהות המותג שלך במדיה החברתית לפני קביעת יעדים חכמות, וכן מנבא ומנתח מגמות של לקוחות. 

להלן כמה מהתכונות העיקריות של Linkfluence: 

  • מעקב ומנתח ערוצי מדיה חברתית
  • הערכת נתוני מדיה חברתית שהופקו על ידי משתמשים
  • מודד את התפתחות ההון העצמי של המותג
  • יעדים חכמות לעסק שלך
Linkfluence Search - מנוע החיפוש הקל ביותר לגילוי מגמות שוק ותובנות מותג

 

10. הלווופי

פלטפורמת ניהול מדיה חברתית מבוססת ענן לכל סוגי העסקים, HelloWofy מאפשרת למשתמשים להפוך את השיווק במדיה חברתית לאוטומטית. הוא מציע כלים מועילים רבים כמו ניהול תוכן, תזמון חכם, ניהול קמפיינים ועוד. אתה יכול להשתמש בכלי תזמון קמפיינים חברתיים של AI כדי ליצור ולתזמן קמפיינים במרווח שבועי, דו-שבועי, חודשי או מותאם אישית. 

HelloWofy תואם לכל פלטפורמות המדיה החברתית המובילות, כולל טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם ו-TikTok. 

להלן כמה מהתכונות העיקריות של HelloWofy:

  • השלמה אוטומטית של פוסטים בבלוג או במדיה חברתית
  • תזמן פוסטים לפלטפורמות הגדולות
  • תמלול מילים מגרפיקה לפוסטים במדיה חברתית
  • הוסף אימוג'י מרתקים באופן אוטומטי
זה כמו שיש לך מנהל מדיה חברתית 24/7

אלכס מקפרלנד הוא סופר מברזיל שמסקר את ההתפתחויות האחרונות בתחום הבינה המלאכותית. הוא עבד עם חברות בינה מלאכותית ופרסומים מובילים ברחבי העולם.